Na kole: Havířov-Žermanice

8. května 2015 v 14:32 | LuxyBeauty |  Výlety
Ahoj holky,
jak už jistě víte , tak jsem byla v úterý na kole s přítelem. Nějaké fotky jsem už dávala na Instagram i na mojí Facebookovou stranku . A dneska bych se s vámi chtěla podělit o cestu :)
S přítelem jsem se domluvili, že pojedeme hned ráno, jelikož on byl předtím v sobotu na nějaké akci a musel jet pak do Havířova odvést něco , tak jsme říkali, že pojedeme na kole.
Počasí bylo fajn, nebylo ani moc teplo ani zima :) takže na kolo ideální počasí :)
Původí domlouva byla takové, že nejdřív pojedeme do Havířova a pak na Těrlicko. No jelikož já jsem byla lenivá vyšlapat ten kopec , tak jsme změnili směr a jeli na Žermanice. Ani nevím kolik to bylo kilometrů jestli tak + - 15-20 tam a pak zpátky stejná nevím :)

Vyjeli jsme kolem 11 -12 h. Jeli jsme od nás z baráku a jeli až ke Kostelu, kde má být nějaké cyklotrasa. No nakonec tam byla asi 5 m. cyklocesta, která nikam nevedla, takže jsme museli po cestě jako vždy.
Projeli jsme pod mostem a jeli na cestě k kopce. Pak zase do kopce . No do kopce jsme museli šlapat, protože já bych to nevyšlapala.
Vyšli jsme kopec a jeli zase z kopce a pak jsme dbočili na nějakou lesní cestu, po která jsme dojeli až do Šumbarku, kudy jsme jen projeli a vyjeli jsme u Lidlu v Havířově. Tak jsme odevzdali věci a jeli jsme směr Náměstí v Havířově. Na náměstí jsme si na chvilku sedli a odpočinuli.

V Havířově jsme ještě viděli na náměstí nějaké postavy a nějaké výtvory z kytek a tak :)

Pak se nám ani nechtělo na Těrlicko, takže jsme jen tak jeli po Havířově, a potom přítel dostal nápad. Jet na Žermanice. Tak jsem souhlasila a jeli jsme.
A stejne jsme se neminuli velkému kopci, který nebyl zas tak velký. A vyšlapali ho a vyjeli jsme v Bludovicích.
Projeli jsme přez Dolní i Horní Bludovice, kde bydlí můj tatka a tak jsme říkala , že jak může bydlet v takové prdeli světa :D

Sjeli jsme kopec a zase nás čekal vetší kopec. Ale potom už jsme se blížli v Žermanické přehradě.

Zastavili jsme se na mostě a prohlídli si okolí. Šli pěkně vidět hory a přehrada mi připadala jo menší moře :) Voda čistá :) ryby plavaly všude kolem a kačeny plavaly nad hladinou :)

Výhled to byl pěkný :)

Potom jsme ještě jeli k vodě :) Voda byla příjemná ani studená ani teplá, takže na osvěžení ideální :)
Jako vždy jsme si udělali pár fotek :) Ty uvidíte až na konci :)

Potom už bylo celkem dost hodin, tak už jsme jeli zpátky domů. Tou samou cestou jakou jsme přijeli, tak tou jsme zase jeli zpátky. Cestou zpět, jsme se ještě zastavili do obchodu, kde jsme koupili pití a křupky. Sedli na zastávku, protože nikde nebyla lavička , tak jsme se najedli :D napili , pokecali a jeli domů :)
Když jsme byli už za Šumbarkem, tak jsme se zastavili na třešně , které rostli u cesty, tak jem si jich natrahala plné hrsti a jedla :) Byly super :)

Nikde už jsme se nezdržovaly a jeli domů. Sice cestou jsme si ještě udělali pár Selfie ale to je tak všechno :)
Domu jsme dojeli kolem 6 hodiny a můžu říct, že cesta byla fajn.I když ty kopce byly někdy děsné, tak oproti cesty do Karviné to byla hračka :)

Doma jsme se najedli a už jen odpočívaly :)

A něco k mému outfitu :)
Tričko- Gate
Legíny- neznačkový obchod
Brýle- Kik
Tenisky- Gate

Takže to byl takový stručnější popis naší cesty na kole :)
Mějte pěkný zbytek víkendu :)
A pár fotek na závěr :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.