Cesta na kole: Těrlicko

8. května 2015 v 19:49 | LuxyBeauty |  Výlety
Ahoj holky,
s přítelem jsme se rozhodly , že pojedeme na Těrlicko . Počasí bylo fajné a hlásili , že bude pěkně. Tak jsme si naplánovaly cestu. Večer předem nám babi nakreslila nejkratší cestu jak se dostat do Havířova, aby jsme to nemusely celé objíždět jako minule. Tak jsme se ráno zbalily , udělali si sváču , pití a vyrazili. Už ráno bylo celkem vedro , ale tak stejně jsme jeli :) Jeli jsme kolem rybníku , který jsem ale nestihla vyfotit , protože jsme jeli po cestě. Pak jsme jeli kolem Globusu co je v havířově a Kauflandu. Ten kdo kolem toho někdy jel tak ví kudma a po kruháči pořád rovně, až jsme přijeli k obchodnímu domu Elán.
Na náměstí jsme si sedli a udělali takovou menší přestávku, najedli se napili , chvíli odpočinuly , protože jsme měli ještě čas, a jsme měli v 10 čekat na bráchu, který jel s náma :)

Na náměstí v Havířově , se nám zdálo, že se pomalu zatahuje . Ale naštěstí se pak vyjasnilo , a bylo zase teplo. Po svačince jsme opět sedli na kolo a jeli směr Těrlicko. Cesta byla fajná , ale věděli jsme, že nás teprve čeká to nejhorší. Bludovický kopec. Ten kdo po něm někdy šel , tak jistě ví, jaký to je příkrý kopec.
Ale říkaly jsme si , že to zvládneme . Tak jsme šlapaly ten kopec a kecaly o všem možném :) A tak jsem říkala že mi beztak zavolá brácha, že zaspal a že ho máme někde počkat :) A co se nestalo ? Ani né po 5 minutách volal , že právě vstal a že ho máme na Bludovičáku počkat. Tak jsme šli pomalu, jelikož jsme měli za sebou asi 3/4 kopce.

Když jsme už konečně vylezli na ten nekonečný kopec, tak nás čekal krásný výhled. Krásně šli vidět hory :)

A Martin ještě dodal, že by se rád vydal třeba na Lysou Horu. Já jsem na něho kukala jak péro z gauče :D , že takovou dálku už bych já neujela , a že by nám to trvalo několik hodin než by jsme tam dojeli :) Ale jedině, kdyby jsme přespaly u tatky, který bydlí pár metrů za tím kruháčem( vlevo).

A než jsme přejeli přechod, tak na nás vybafnul brácha , který se k nám pak připojil.
A už jsme si to mašírovaly k vodě :) Brácha věděl, jakou cestou se vydat, protože tam jezdil časteji, tak nás vedl nejkratší cestou :) Jeli jsme pořád z kopce, takže cesta ubíhala v pohodě :) A ani jsme se nenadály a už jsme byli u vody. :)

A zrovna jsme přijeli včas, protože tam už trénovaly na vodních lyžích :) Tak jsme si sedly a dívaly jsme se :) Začátek sice nic moc samé baby , které se toho bály a které ve vodě skončili dříve než na těch lyžích stály.

Po chvilce koukání nás to ale přestalo bavit , tak jsme vzaly kola a jeli na druhou stranu, kde prý podle bráchy to bylo lepší než tam kde jsme byli. No to říct nemůžu , protože si myslím , že to bylo ještě horší, sice tam byla nějaké hlína ve vodě a nešlapaly jste po kamenech , ale i ty kameny sem tam byly.
Ale tak roztáhly jsme si deku, Martin tam do vody skočil jak nic , jen já jsem tam chodila. Ale pak , když jsem byla ve vodě, tak Martin připlaval ke mě a celou mě postříkal vodou, takže jsem měla všechno mokré. Jak tričko, tak kratasy. Ale na slunku to pak celkem uschlo. A pak jsme si daly takový menší obídek . Já jsem měla hranolky , a kukuřici a přítel hambáč a kukuřici. Brácha prý nechtěl nic :)

Tak jsme se jen osvěžili a jeli zase zpět. Tentokrát jsme jeli k tatkovi, který jak už jsem říkala bydli kousek, tak jsme ujeli pár km a už jsme tam byli. Tatka bydlí v Bludovicích jak tomu říkám já "prdel světa " :D Bydlí v rodinném domku, který si nedávno pořídili s jeho přitelkyni. A dojeli jsme včas, protože se právě probudil po noční . Tak jsme šli k němu, on nám ukázal barák a dali jsme si jedno pivko, pokecaly a už jsme musely jet domů, protože začalo hřmít.
Tak jsme zase musely jet :) Tentokáte ale jinou lepší cestou, která vedla jen z kopce :)
Brácha jel s náma to ukázat a pak jel zpět. A my už jely domů.
Cesta zpět byla fajn, protože nebylo také teplo . No ale než jsme dojely domu, tak už nás chytl slejvák . Jelikož já jsem byla nalíčená, tak je jasné, že se mi řasenka a linky rozpily pod oči :) Tak jsem si to musela utřít do trička , protože jsem kapesník sebou neměla :)
Ale štěstí, že jsme byli tak kilometr od baráku, Tak jsme rychle dojely domů a jak naschvál přestalo pršet.
Ale zvládli jsme to :) Pak přijel tatka s bráchou a ptal se mě, jetli jsme zmokly, tak jsem mu řekla, že jo, že nás to chytlo v tom největším lijáků.
Tak se jen smál :)
Apak už jsme doma jen odpočívaly :)
Ale cesta pěkná a už plánujeme další :)
A outfit? Ten jsme zapoměli nafotit a hlavně nebylo kde, když byl brácha s náma ale jednu fotku přece jen mám :) Na začátku :)
ričko- Gate
Kratasy- ustřihnuté z nějakých ryflí
Batoh-Vietnamci
Tenisky- Gate

To by bylo z dnešního cestovního článku vše :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.