Cesta na kole do Karviné

8. května 2015 v 13:42 | LuxyBeauty |  Výlety
Ahoj holky,
dnes jsem tu s celkem netradičním článkem, který jste u mě ještě neviděli , ale stane se asi né zas tak pravidelným, ale budu ho tady přidávat . A o čem je vlastně řeč?Včera bylo krásně a na dnes hlásili taky , že bude pěkně, i když s přehánkami......
No takhle , včera jsme se s Martou domluvili, že se pojedeme někam projet na kole , ale aby to zas nebylo někde tady kousek, tak jsme si zadali na Mapy.cz nějakou trasu, kde bysme mohli jet na kole no našlo nám to nějaké divné trasy, a tak jsme se rozhodli, že pojedeme do Karviné na kole, a o tom bude i dnešní článek a doufám že i další, protože se zítra chystáme zas někam, ale to se uvidí , pokud zítra vůbec vstanu z postele :)
No nic tak jdeme na tu cestu do Karviné a zpět. Příjemné čtení.
Jak už jsem zminovala, tak jsme si našli na Mapy.cz cyklotrasu do Karviné. Našlo nám to nějakou trasu, chtěli jsme podle ní jet, ale nakonec se tak nestalo :) jeli jsme úplně jinou cestou než jsme původně plánovali.

Můžu Vám řict, že jsem se na cestu jakože celkem těšila, že to bude v klidu, že pojedeme hezky pomalu a tak. No jenže .... vyjeli jsme kolem 9 ráno, protože jsme věděli, že po obědě se nám chtít nebude a tak jsme si vzali pití a malou sváču sebou . Tak jsme jeli kolem Albertu k nemocnici, a tam jsme jeli směr Karviná. Cesta tady byla celkem fajn, sice jsme museli jet i po silnici, ale to nám nevadilo, protože jsme měli helmy :)
Jeli jsme přes Doubravu a tam směr Karviná. Projeli jsme kolem Dinoparku, co tam je nějaký ten rok nově postavený potom kolem Důl Lazy. Cesta do Karviné byla fajn příjemná, jeli jsme většinou z kopce, ale taky jsme museli i do kopce šplapat někdy, a to je na mě , co na kole jedu jen když opravdu musím , jako fakt dobrý výkon.

Potom nastala krize, a my nevěděli kudy dál, ale zavolala jsem na pomoc babi a ona nám poradila kudy dále. Tak jsme jeli asi kolem 2- 3km než jsme se konečně ocitli v Karviné. Jeli jsme přímo na náměstí co tam mají a udělali si takovou půl hodinovou přestávku. Mě se Karviná moc nelíbí co jsme jí tak mohla poznat. Zdá se mi že tam nic takového nemají. Jen malé náměstí s pár obchodama a zámek, kde jsem se chtěla podívat, ale asi tam měli zavřeno.
Tak jsme se podívali jen tak.
Potom se nějak zamračilo, tak jsme se vydali na cestu domů, až ted vám můžu říct, že to nebyla taková příjemná cesta jako na začátku, ale cesta hrůzy a zděšení, a utrpení .

Cestou zpět, jsme chtěli jet nějakou cyklo stezkou aby jsme nemuseli jet zpět po cestě a nemuseli šlapat moc do kopce.
No ale to jsme se s Martinem pěkně sekli. Cesta zpět nebyl žádný medíček . Tam jsme sice jeli z kopce ale taky jsme se pěkně zapotili cestou do kopce a řeknu vám že tam nebyl jen jeden kopeček , ale pár pořádných kopců , které dali hodně zabrat . Ale i menších kopečků, které se dali v pohodě vyjet na kole.
Ale já jsem byla cestou zpět celkem unavená a i mě bolel zadek z toho kola.
jeli jsme takovýma dědinama a takovýma zapadákovama, že už jsem ani nedoufala že budeme brzo doma. Ale po pár půl hodinách nadavání, že už nikam nejedu a nervách mi Matrin zdělil, že už se blížíme domů. Sice jsem mu nevěřila, ale šla jsem za ním. On jel na kole a já vedla kolo vedle sebe, protože jsem už ani na to kolo nemohla sednou jak mě bolel zadek .

Ale nakonec jsme vyšli u nemocnice . Ale v zadu někde tam za ní .
A hned u Orla ( obchod) jsme si dali zmrzku. Já pistácie , Marta vanilkovou. Jako můžu vám řict že byla jako velká, ale tu co jsem měla já nebyla nic extra. No nebyla to čokoládová.

A z posledních sil jsme úspěšně dojeli domů.
Tam už nás čekal oběd a hlavně pití, které nám došlo kdesi v půlce zpáteční cesty a obchod nebyl nikde v dosahu.
Ale aspon jsme byli doma a odpočívali jsme .
Po obědě jsme byli chvilku na zahradě ale potom se vítr zdvihl a byla i celkem zima. A pak začalo pršet.

Tak jsme si udělali véču. Tak ted jen dopíšu článek , podívám se na seriál a jdu spát a uvidím , jestli bude zítra pěkně, tak bude další kolotúra :) Ale uvidíme jak bude...

Byla to fajn cesta , ale cesta zpět byla děs. A ted pár fotek na závěr z naší cesty......

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.